2012. június 11., hétfő

Pink-lime desszert asztal (3. születésnapra)

Vasárnap egy kedves barátnőm kislányának 3. születésnapjára készítettem ezt a desszert asztalt. Valami "csajosat" akartam, ami azért kislányos is. Eleinte a kerti tündér merült fel mint téma, majd ez némileg maradt is, csak némileg módosult és nem a téma, hanem inkább a színek határozták meg a dekort. Most csak az édességekre koncentráltam, mivel a meghívottak is hoztak valami kis házit. :) Egy kicsi citrom tortát készítettem, amit egy kevés mascarponés, citromos, lime-os, vaníliás krémmel töltöttem meg. Volt másik torta is, de így ez passzolt az asztalhoz is és a "limeság" is megvolt. Sacher cake pop-ok kerültek még az asztalra az egyszerűség kedvéért. Az alap tésztájukat felesben tönköly fehér liszttel készítettem, és cukor is alig került bele, hiszen a bevonó pótolja az ízbeli hiányát. Nagy sikere volt mind a szülőknél, mind a gyerekeknél. A mini cupcake-ek erdei gyümölcsösek lettek, a normál cupcake-ek pedig meggyesek. A tetejükre édeskés tejszínhab került némi fixálóval (zselatin). Ezen kívül készült még pillangós keksz is, ami kevés rózsaszín dekort kapott. Összességében szerintem nagyon jó lett ez a minimális asztal. Italok most külön voltak szervírozva. A vendégeknek is nagyon tetszett mind a látvány, mind az ízek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése